Connect with us

WTF

Ramai Tergamam, Pagar Rumah Dipinggiran Desa Bersalutkan Ratusan iPhone

iPhone antara jenama peranti elektronik yang menjadi pilihan pengguna di seluruh dunia. Walaupun harganya yang agak mahal, namun ia tidak menghalang pencinta produk Apple memiliki setiap keluaran terbaharunya setiap kali diperkenalkan.

Di Twitter, sebuah video yang memaparkan kawasan sebuah rumah, mengundang reaksi tidak terjangka oleh para pengguna laman tersebut. Walaupun rumah tersebut kelihatan biasa dan terletak di tepian sungai, tetapi hiasan yang terletak di pagar rumah tersebut menyebabkan ramai ternganga!

Rumah berbatu-batakan iPhone!

Video tersebut memaparkan sebuah rumah memiliki pagar yang disaluti dengan beratus-ratus telefon pintar iPhone. Pelbagai jenis edisi, warna dan saiz telah menghiasai sepanjang pagar rumah terbabit.

Namun, pemilik rumah dan lokasi sebenar rumah ini masih lagi menjadi tanda tanya kerana tiada maklumat yang sahih boleh didapati

Banyak betul CCTV!

Sudah tentunya, para pengguna laman Twitter sendiri rata-ratanya terpegun dengan rumah yang dikelilingi dengan beratus-ratus iPhone ini. Malah, ada juga yang mengambil kesempatan dengan berseloroh mengenai pagar berbatu-batakan iPhone berkenaan.

Rasa macam nak cungkil je satu!

Jarang orang jual cover phone letak kat pagar!

Tak kisahlah seseorang itu memakai telefon pintar jenama apa sekali pun, asalkan pandai memanfaatkan peralatan komunikasi tersebut dengan sebaik mungkin.

Sumber: Twitter.

Henlo!

Continue Reading
Advertisement

Trending