Connect with us

Hi, what are you looking for?

Spotlight

Sempena Ulang Tahun Ke-20, Blue Adakan Konsert Pada Februari Depan!

Berita gembira buat para peminat kumpulan pop British, Blue yang bakal mengadakan sebuah konsert Blue 20th Anniversary Heart & Soul Tour yang dijadualkan akan berlangsung di Dewan Plenary, Pusat Konvensyen Kuala Lumpur (KLCC) pada jam 8 malam, 10 Februari 2023.

Menurut Ketua Pegawai Eksekutif dan Pengasas Hitman Solutions, Rohit Rampal, dia meluahkan rasa teruja apabila kumpulan tersebut bakal menemui peminatnya di Malaysia tidak lama lagi.

“Hitman Solutions dan Happymoon selaku penganjur akan menjanjikan hiburan tanpa henti untuk meraikan 2023 dengan pelbagai penganjuran konsert.
“Bukan sahaja artis tempatan, tetapi artis antarabangsa juga turut tersenarai demi memenuhi permintaan peminat muzik yang mahukan acara konsert secara berterusan,” katanya.

Difahamkan, pengasas Happymoon, Kesavan Purusotman berkata penganjuran bersama Hitman Solutions akan memberikan kesan yang positif dalam jiwa penggemar muzik.

“Kerjasama antara Happymoon dan Hitman Solutions telah mewujudkan impak yang positif. Ini terbukti dengan hasil sambutan Ne-Yo Live in Malaysia yang sangat memberangsangkan.
“Blue adalah pilihan yang tepat kerana mereka sedang meraikan ulang tahun ke-20 dengan siri jelajah Heart & Soul Tour untuk meraikan peminat dari dulu hingga sekarang,” ujarnya lagi.

Sekadar info, terdapat beberapa buah lagu yang popular di telinga rakyat Malaysia seperti All Rise, One Love, If You Come Back dan banyak lagi.

Advertisement. Scroll to continue reading.

Untuk pengetahuan semua, tiket bagi konsert ini dikategorikan kepada lima bahagian utama iaitu VVIP dengan Meet & Greet (RM688), VIP (RM488), Diamond (RM358), Platinum (RM258) dan Gold (RM188).

Sumber: mStar 

+ posts

Nur Ain
Ditulis oleh Nur Ain

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Artikel Menarik Lain

Lokal

Insiden melibatkan dua helikopter Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM) terhempas mungkin disebabkan pelanggaran titik kritikal pada struktur pesawat berkenaan. Memetik laporan Bernama, perkara itu...

Lokal

Wanita yang menyimbah air pada pemuda Orang Kelainan Upaya (OKU) Jumaat lalu dijatuhkan hukuman penjara selama 10 tahun. Memetik laporan Kosmo! Online, Hakim Mahkamah...

Spotlight

Ketegangan meningkat antara HYBE dan Ketua Pegawai Eksekutif ADOR, Min Hee Jin, berikutan tuduhan mengenai kumpulan K-pop baru, ILLIT yang didakwa meniru NewJeans dalam...

Nasional

Carum dan daftar Pertubuhan Keselamatan Sosial (PERKESO) dikuatkuasakan sebagai prasyarat baru untuk sebarang kelulusan permohonan Sijil Perakuan Penggambaran (SPP) atau lesen daripada Perbadanan Kemajuan...

Advertisement

Hakcipta © 2018 Borakdaily.com, Powered by OMM Media Sdn Bhd