Connect with us

Sponsored Content

Tiga usahawan pilih Vivo NEX 3 bagi mudahkan urusan harian mereka

Keluaran terbaru vivo NEX 3 baru-baru ini menjadi topik yang sensasi dari kalangan kaki-kaki gadget, kerana vivo NEX 3 merupakan antara telefon pintar yang pertama yang hadir dengan rangkaian 5G.

Dibentuk dengan inovasi skrin Waterfall FullView reka bentuk paparan, persediaan kamera triple yang termasuk kanta utama 64MP, dan penuh dengan aplikasi pintar, vivo NEX 3 adalah memberi pengalaman yang baru bagi pengguna telefon pintar canggih ini.

Reka bentuk vivo NEX 3 jadi sumber inspirasi Christy Ng

Ahli perniagaan Christy Ng selaku pereka kasut berkongsi pendapat tentang reka bentuk menjadi sumber inspirasi untuk memberi tumpuan pada setiap hari terutamanya dengan mereka bentuk kasut dan beg.

vivo NEX 3 ini mempunyai paparan POLED Waterfall FullView™ Display yang didatangkan dengan skrin luas dan melengkung menjadikan ia kelihatan anggun.Pengguna akan mencari butang fizikal yang tersembunyi pada peranti ini turut memberikan kelancaran dengan visual rekaan unibody kepada NEX3 ini.

Dengan teknologi X-axis Haptic Vibration, peranti ini turut menggunakan butang sensor tekanan, Touch Sense iaitu seperti butang fizikal untuk beberapa fungsi untuk pengalaman yang selesa dan futuristik.

Pengimbas cap jari dalam paparan juga membolehkan pengguna melangkah masuk ke dunia mudah alih dengan serta merta dan selamat.

Vivo NEX 3 menjadi trend terkini, Amber Chia pun turut tak ketinggalan

Ikon fesyen dan utama Amber Chia Academy, Amber Chia bersetuju dengan peningkatan terkini dalam telefon pintar premium Vivo, dia amat menyukai Triple Camera  yang melengkapi peranti ini dengan memberi liputan fokus penuh kamera utama 64MP, 13MP sudut lebar kanta dan kamera 13MP teleskopik sesuai untuk fotografi.

Terutamanya, kamera 16MP elevating depan yang mengambil NEX 3 ke tahap yang baru keseluruhannya dengan pengalaman mengambil ‘selfie’¬† yang unik.

Teknologi terkini vivo NEX 3 memudahkan kerja para usahawan!

Penerbit Digital Publisher of Burda Luxury Digital Asia, Richard Nilsson juga berkongsi percaya bahawa dunia digital dan internet bergerak lebih pantas daripada apa yang kita fikirkan.

Selari dengan arus teknologi, NEX 3 menggunakan cip pemprosesan Snapdragon 855 Plus, RAM sehingga 12GB dan storan UFS 3.0 sehingga 256GB.

Bateri di dalamnya sebesar 4,500mAh dan ia menyokong pengecasan pantas Super FlashCharge 44W, mengambil masa hanya 67 minit untuk mengecas penuh. Telefon ini disokong dengan bateri yang hebat, prestasi pengkomputeran dan keupayaan AI yang ditingkatkan.

Dapatkan vivo NEX 3 di cawangan vivo berdekatan dengan anda, atau lawati laman Vivo untuk pembelian atas talian!

#NEX3 #FutureBeyondEdges #vivoMalaysia

Continue Reading
Advertisement

Trending