Connect with us

Hi, what are you looking for?

Spotlight

Ekoran Permintaan Tinggi, Konsert Coldplay Mungkin Ditambah Sehari Lagi

Disebabkan permintaan yang tinggi, penganjur Live Nation Malaysia berkemungkinan konsert Coldplay: Music Of The Spheres di Stadium Nasional Bukit Jalil (SNBJ) akan ditambah sehari untuk para peminat.

Menurut laporan Kosmo, Pengarah urusannya, Para Rajagopal bagaimanapun memberitahu banyak aspek yang perlu diambil berat bagi merealisasikan perkara tersebut.

“Segalanya ada kemungkinan. Perbincangan masih berjalan mengenai banyak perkara. Kami tak boleh cakap apa-apa lagi,” katanya.

Mana tidaknya, keputusan itu diambil kira selepas kumpulan terbabit mengumumkan bakal adakan konsert hari kedua di Koahsiung, Taiwan dan disebabkan itulah wujudnya petisyen dalam talian untuk konsert hari kedua ditambah.

Ekoran itu, para peminat Coldplay diminta untuk sentiasa peka terhadap apa-apa perkembangan yang bakal diumumkan di saluran-saluran penganjur.

Advertisement. Scroll to continue reading.

 

Difahamkan, lebih 700,000 tiket telah habis terjual dalam masa tiga jam sahaja pada 17 Mei lalu di dalam sistem pembelian tiket.

“Sangat berbeza dengan pembelian tiket penerbangan atau tempahan hotel. Tekanan menimpa keseluruhan infrastruktur digital cukup berlainan.
“Secara total, saya rasa kami tiada kawalan terhadap siapa berjaya dapat tiket dan pada jam berapa. Kami buka kepada sesiapa saja untuk masuk dalam sistem, tapi semestinya ada had tiket dijual,” ujarnya.

 

Sumber: Berita Harian (Georgie Joseph)

Advertisement. Scroll to continue reading.
+ posts

Nur Ain
Ditulis oleh Nur Ain

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Artikel Menarik Lain

Nasional

Sebanyak RM35.84 juta peruntukan telah diluluskan kepada 1,791 Ketua Isi Rumah (KIR) seluruh negara bagi tahun 2024 untuk meningkatkan kualiti hidup kumpulan miskin bandar...

Lokal

Polis tidak menolak kemungkinan beberapa lagi laporan polis akan dibuat oleh mangsa lain selepas seorang guru agama dicekup dipercayai meliwat tiga pelajar lelaki di...

Lokal

Ratu cantik Malaysia berjaya menawan Puncak Mera di tengah-tengah Banjaran Himalaya, Nepal sehingga kehilangan jari akibat luka beku. Memetik laporan Bernama, Datin Harveen Kaur...

Dunia

Gergasi farmaseutikal, AstraZeneca mengakui bahawa vaksin Covid-19 yang dibangunkan bersama Universiti Oxford boleh menyebabkan kesan sampingan selepas didakwa menyebabkan kematian dan kecederaan serius dalam...

Advertisement

Hakcipta © 2018 Borakdaily.com, Powered by OMM Media Sdn Bhd