Connect with us

Hi, what are you looking for?

Spotlight

‘Prank’ Tinggalkan Anak, Isteri Baim Wong Teruk Dihentam Netizen

Isteri kepada pelakon Indonesia, Baim Wong iaitu Paula Verhoeven menjadi bualan hangat netizen apabila dia bertindak meninggalkan anaknya bersendirian telah mencetuskan cemuhan ramai.

Menerusi hantaran yang dimuat naik di laman YouTube mereka, Paula berniat melakukan perkara tersebut untuk memberi pengajaran kepada anak sulungnya, Kiano Tiger Wong.

Namun begitu, tindakan berani Paula telah dikecam netizen kerana mereka menganggap ‘prank’ tersebut hanya membahayakan keselamatan anaknya yang baru sahaja berusia lapan tahun.

Advertisement. Scroll to continue reading.

Dalam video tersebut, kelihatan isteri Baim Wong telah merancang dengan berpura-pura meminta izin untuk pergi ke tandas tetapi dia kemudiannya menyorok di sebuah restoran dan membiarkan anaknya berjalan secara keseorangan.

Namun begitu, difahamkan anak Paula telah diawasi oleh beberapa individu daripada pasukannya yang menyamar jadi pengunjung.

Akan tetapi, ada segelintir netizen meluahkan rasa tidak puas hati dengan tindakan Paula yang berani membuat perkara sedemikian memandangkan anaknya itu masih kecil.

Dalam pada itu, Paula menjelaskan dia hanya melakukan ‘eksperimen’ tersebut untuk melihat reaksi anaknya jika berada dalam situasi terbabit.

Advertisement. Scroll to continue reading.

Sumber: YouTube @Baim Paula

+ posts

Nur Ain
Ditulis oleh Nur Ain

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Artikel Menarik Lain

Sukan

Atlet kayak Malaysia, Siti Nurul Masyitah Elias dilaporkan cedera parah selepas dipercayai dilanggar oleh pemandu mabuk pada Sabtu. Menerusi satu perkongsian di Instagram, Persatuan...

Kolumnis

Malaysia sebuah negara yang mempunyai kepadatan penduduk sebanyak 33.7 juta (DoSM, 2024). Daripada jumlah penduduk ini, generasi dan usia dibahagikan kepada beberapa lapisan iaitu...

Lokal

Seorang bayi perempuan baru dilahirkan ditemui berbalut dengan kain batik dalam kotak di atas jalan berhampiran Gua Tempurung di Gopeng, Ahad lalu. Memetik laporan...

Sosial

Seorang pempengaruh media sosial yang berasal dari Sumatera Indonesia bertindak mengkritik seorang wakil rakyat mengenai kerosakan jalan di Kabupaten Lampung Selatan melalui beberapa hantaran...

Advertisement

Hakcipta © 2018 Borakdaily.com, Powered by OMM Media Sdn Bhd