Connect with us

Hi, what are you looking for?

Spotlight

Nak Jaga Hati Isteri, Fedi Nuril Tahu Batas Sebagai Pelakon -“Peluk, Cium Tiada Masalah”

Pelakon terkenal Indonesia, Fedi Nuril sudah semestinya terkenal dengan watak suami romantik dalam filem namun, dia mengakui sentiasa menjaga batasnya sebagai seorang suami bersama aktres lain.

Menurut laporan Kompas, aktor yang berusia 42 tahun itu mahu sentiasa jaga batasnya memandangkan ada hati isteri yang perlu dipelihara bagi menggelakkan perasaan cemburu yang melampau.

View this post on Instagram

A post shared by Fedi Nuril (@fedinuril)

Advertisement. Scroll to continue reading.

Bukan itu sahaja, dia turut memaklumkan ada perkara yang boleh atau tidak dilakukan ketika berlakon telah ditetapkan sejak mendirikan rumah tangga pada tahun 2016.

“Ketika awal pernikahan saya dan isteri sudah bercakap tentang persetujuan kami berkaitan pasangan pelakon wanita dalam filem. Pegang tangan, berpelukan atau cium pipi tiada masalah, cuma tidak cium bibir.
“Ciuman pada bibir hanyalah untuk isteri saya. Harus ada batasan supaya ada sesuatu yang istimewa dia dapat tidak sama seperti orang lain,” ujarnya.
View this post on Instagram

A post shared by Fedi Nuril (@fedinuril)

Advertisement. Scroll to continue reading.

Tambah pelakon Ayat-Ayat Cinta itu lagi, bukan perkara yang mudah untuk meyakinkan isterinya mengenai tuntutan kerjanya memandangkan Vanny bukan seorang selebriti.

“Isteri saya bukan dalam kalangan orang dunia hiburan, jadi sukar untuk membuatkan dia faham. Namun saya cuba menjanjikan yang terbaik.
“Sebagai seorang pelakon imej lelaki baik sudah terbiasa dengan saya. Peminat juga kurang suka saya membawa watak antagonis,” tambahnya lagi.
View this post on Instagram

A post shared by Fedi Nuril (@fedinuril)

Advertisement. Scroll to continue reading.

Sumber: Kompas 

Nur Ain
Ditulis oleh Nur Ain

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Artikel Menarik Lain

Spotlight

Bekas ahli anggota One Direction, Liam Payne dilaporkan meninggal dunia di Buenos Aires, Argentina selepas terjatuh dari sebuah hotel di sana, pada malam Rabu...

Spotlight

Artis terkenal Indonesia, Irish Bella telah mendirikan rumah tangga kali kedua dengan seorang usahawan yang berasal dari Aceh, Haldy Sabri selepas bercerai sembilan bulan...

Dunia

Keluarga mangsa akhirnya mendapat jawapan selepas penantian selama 56 tahun apabila mayat seorang ahli keluarga mereka yang maut dalam tragedi pesawat terhempas pada tahun...

Nasional

Satu lagi kes kematian melibatkan seorang pengamal perubatan di Hospital Seberang Jaya, Pulau Pinang, sedang disiasat oleh pihak Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) yang didakwa...

Advertisement

Hakcipta © 2018 Borakdaily.com, Powered by OMM Media Sdn Bhd