Connect with us

Hi, what are you looking for?

Spotlight

Mak Michelle Yeoh Tak Tahu Anak Kahwin -“Mungkin Kejutan Buat Saya”

Ibu kepada pelakon popular, Tan Sri Michelle Yeoh iaitu Datin Janet Yeo mendedahkan dia tidak mengetahui anak perempuannya itu berkahwin dengan bekas Ketua Eksekutif Ferrari,  Jean Todt, baru-baru ini.

Menurut laporan mStar, Janet memaklumkan sering menghubungi anaknya itu menerusi telefon bimbit namun, tidak pernah memberitahu mengenai perancangan perkahwinan.

“Anak perempuan saya selalu menelefon saya tetapi dia tidak memberitahu saya mengenai perkahwinannya ketika kami bersembang menerusi panggilan telefon dua minggu lalu.
“Mungkin dia mahu memberi kejutan buat saya,” katanya.

Bukan itu sahaja, dia turut berharap Michelle akan membuat majlis resepsi di Malaysia bagi meraikan perkahwinan yang terbina bersama keluarga dan sahabat.

“Jean melamar Michelle sudah banyak kali dan dia akan ketawa sambil berkata dia seronok dilamar… Jean sangat menyayanginya,” ujarnya.

Sekadar info, pasangan merpati dua sejoli itu telah menjalinkan hubungan percintaan sejak tahun 2004 dan berkahwin selepas 19 tahun mengenali hati budi masing-masing.

Advertisement. Scroll to continue reading.

Sumber: mStar 

+ posts

Nur Ain
Ditulis oleh Nur Ain

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Artikel Menarik Lain

Sukan

Atlet kayak Malaysia, Siti Nurul Masyitah Elias dilaporkan cedera parah selepas dipercayai dilanggar oleh pemandu mabuk pada Sabtu. Menerusi satu perkongsian di Instagram, Persatuan...

Kolumnis

Malaysia sebuah negara yang mempunyai kepadatan penduduk sebanyak 33.7 juta (DoSM, 2024). Daripada jumlah penduduk ini, generasi dan usia dibahagikan kepada beberapa lapisan iaitu...

Lokal

Seorang bayi perempuan baru dilahirkan ditemui berbalut dengan kain batik dalam kotak di atas jalan berhampiran Gua Tempurung di Gopeng, Ahad lalu. Memetik laporan...

Lokal

Empat dewan bedah di Pusat Jantung Hospital Serdang dilaporkan sudah tidak boleh digunakan kerana kesemuanya menghadapi masalah penyelenggaraan. Memetik laporan The Star, Hospital Serdang...

Advertisement

Hakcipta © 2018 Borakdaily.com, Powered by OMM Media Sdn Bhd