Connect with us

Hi, what are you looking for?

Spotlight

“Aku Tak Nak Jadi Macam Ini..”- Lucinta Luna Sudah Menyesal Jadi Perempuan?

Selebriti Idonesia, Lucinta Luna atau nama sebenarnya Mohamad Fattah meluahkan rasa sedih apabila dia sering menjadi bahan kutukan netizen mengenai kisah silamnya sebelum ini.

Menerusi hantaran yang dimuat naik oleh Lucinta di laman Instagramnya, dia terpaksa ‘archived’ gambar-gambar di aplikasi tersebut termasuklah foto tunangnya demi memuaskan hati orang ramai.

Bukan itu sahaja, dia sudah membawa diri dengan pergi ke luar negara untuk bercuti memandangkan kesihatan mentalnya terganggu disebabkan mulut netizen.

View this post on Instagram

Advertisement. Scroll to continue reading.

A post shared by LUCINTA LUNA (@lucintaluna_manjalita)

Pun begitu, apa yang menarik perhatian adalah Lucinta meluahkan rasa kesal dengan keadaan dirinya sehingga mencetuskan persoalan ramai.

Jelasnya, dia tidak mahu jadi seperti sekarang jika diberi peluang untuk memutar kembali waktu namun, segalanya sudah terlambat.

Advertisement. Scroll to continue reading.

“Andai waktu boleh diputar, aku tak nak jaid seperti ini. ku sedih dan dari sini aku banyak belajar dari orang yang aku sayang bagaimana cara kita mengatasi kesihatan mental.
“Aku berikan semuanya dari lubuk hati paling mendalam mengenai keadaan diri aku tapi tak sangka ada orang yang masih sayang aku dan menganggap seperti keluarga sendiri,” ujarnya.

Berhenti la kecam dia lagi

Sementara itu, menjengah ke ruangan komen, ada segelintir netizen meminta orang ramai untuk berhenti mengkritik atau kecam bagi memberikan Lucinta masa untuk bertenang.

Advertisement. Scroll to continue reading.

Kembali la ke pangkal jalan

Dalam pada itu, ramai netizen menggesa supaya transgender itu kembali ke pangkal jalan sebagai salah satu jalan untuk mencari keredaan Allah dalam kehidupan.

Sumber: Instagram @Lucinta Luna

+ posts

Nur Ain
Ditulis oleh Nur Ain

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Artikel Menarik Lain

Lokal

Pihak polis sedang memburu suspek yang dilaporkan mengugut mahu memukul salah seorang pelanggan di restoran makanan segera McDonald’s di Sungai Isap, Kuantan. Menerusi laporan...

Lokal

Gambar suspek terlibat dalam kejadian tembakan di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) Terminal 1 telah diedarkan ke semua pintu masuk negara di utara...

Kolumnis

Persediaan umat Islam dalam menyambut kedatangan lebaran Aidilfitri yang berbaki tidak kurang dari seminggu merupakan detik yang sering menjadi keutamaan dalam setiap keluarga. Keterujaan...

Lokal

Pemuda UMNO Bahagian Johor mahu tindakan tegas dikenakan ke atas individu yang didakwa memuat naik hantaran menghina Yang di-Pertuan Agong di media sosial pada...

Advertisement

Hakcipta © 2018 Borakdaily.com, Powered by OMM Media Sdn Bhd