Connect with us

Hi, what are you looking for?

Spotlight

Reza Rahadian Akui Pernah Cium 15 Aktres Dalam Filem, Paling Suka Kucupan BCL

Pelakon popular Reza Rahadian akui dia pernah cium 15 aktres Indonesia termasuk selebriti sensasi Bunga Citra Lestari (BCL).

Menerusi satu podcast HAS Creative yang dimuat naik di YouTube, Reza atau Reza Rahadian Matulessy telah dijemput menjadi tetamu bagi episod tersebut.

Reza Rahadian Akui Pernah Cium 15 Aktres

Menurut Reza, babak ciuman pertama dijayakan adalah dalam filem Habibi Ainun yang juga menampilkan BCL sebagai watak Ainun.

“Walaupun babak itu hanyalah kucupan daripada BCL tapi ianya ciuman pertama saya, jadi kalau kamu tanya siapa paling ‘sedap’, saya jawab BCL,” katanya.

Artikel lain: Pinangan Ditolak? Lelaki 86 Tahun Tak Putus Asa, Setahun Pikat Hati Isteri

Advertisement. Scroll to continue reading.

Jawapan aktor berusia 36 tahun itu disambut dengan tawa daripada pengacara dan kru-kru bagi podcast berkenaan, manakala dia hanya tersenyum.

Reza Rahadian akui pernah cium 15 aktres

Reza Rahadian Akui Pernah Cium 15 Aktres

Kata Reza lagi, ciuman bersama 15 aktres terkenal itu tidaklah bersifat peribadi namun hanya untuk menjayakan sesebuah drama atau filem.

“Ketika penggambaran, tiada aktress yang gementar dengan babak bercium tapi ada yang tidak melakukan, jadi saya tidak memaksa.
“Babak seperti itu memerlukan persetujuan daripada kedua-dua pihak. Ada yang tidak mahu melakukan babak itu sebab mahu menjaga hati pasangan masing-masing,” ujarnya.

Tonton video penuh:

Sumber: YouTube HAS Creative

Advertisement. Scroll to continue reading.
+ posts

Anis Rabiatul
Ditulis oleh Anis Rabiatul

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Artikel Menarik Lain

Sukan

Atlet kayak Malaysia, Siti Nurul Masyitah Elias dilaporkan cedera parah selepas dipercayai dilanggar oleh pemandu mabuk pada Sabtu. Menerusi satu perkongsian di Instagram, Persatuan...

Kolumnis

Malaysia sebuah negara yang mempunyai kepadatan penduduk sebanyak 33.7 juta (DoSM, 2024). Daripada jumlah penduduk ini, generasi dan usia dibahagikan kepada beberapa lapisan iaitu...

Lokal

Seorang bayi perempuan baru dilahirkan ditemui berbalut dengan kain batik dalam kotak di atas jalan berhampiran Gua Tempurung di Gopeng, Ahad lalu. Memetik laporan...

Lokal

Empat dewan bedah di Pusat Jantung Hospital Serdang dilaporkan sudah tidak boleh digunakan kerana kesemuanya menghadapi masalah penyelenggaraan. Memetik laporan The Star, Hospital Serdang...

Advertisement

Hakcipta © 2018 Borakdaily.com, Powered by OMM Media Sdn Bhd