Connect with us

Hi, what are you looking for?

Spotlight

Pelakon Senior Jatuh Miskin, Terpaksa Tinggal Di Hutan Bersama Puntianak

Pelakon Indonesia yang dikenali sebagai Sunandar meluahkan kisah kehidupannya yang penuh dengan duka dimana terpaksa tinggal di hutan ekoran jatuh miskin.

Menurut laporan mStar, Sunandar yang mengalami masalah kewangan memilih tinggalkan bandar dan membina rumah sendiri di kawasan terpencil terletak di Lembang, Bandung Barat, Indonesia.

Terpaksa tinggal di hutan

Artikel lain: Lelaki Menyamar Jadi Patung Sebelum Rompak Barang Kemas

Bukan itu sahaja,  pelakon filem Petualangan Sherina ini turut menceritakan pengalaman mistik yang dialaminya sepanjang tiga tahun tinggal di kawasan hutan.

Advertisement. Scroll to continue reading.

Ujarnya, dia dapat merasa tidak tinggal bersendirian kerana ada seorang wanita menemaninya.

Apa yang lebih menyeramkan, wanita terbabit pernah mengajak Sunandar untuk tinggal di kampungnya yang terletak tidak jauh dari situ.

“Saya sering berjaga malam dan pada suatu hari saya bertemu di hujung hutan ketika sedang menikmati udara segar.
“Dia pegang tangan saya dan saya betul-betul merasainya. Dia juga pernah mengajak saya untuk tinggal di kampungnya yang terletak tidak jauh dari situ.
“Namun sehingga kini saya tidak pernah tahu nama wanita itu,” katanya.

Bagaimanapun, ramai yang menganggap wanita yang dimaksudkan oleh Sunandar merupakan seorang puntianak yang sudah biasa tinggal di hutan terbabit.

Sumber: mStar

Advertisement. Scroll to continue reading.

Nur Ain
Ditulis oleh Nur Ain

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Artikel Menarik Lain

Lokal

Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) Bukit Aman, Datuk Seri Mohd Shuhaily Mohd Zain memberi komen ringkas mengenai siasatan kes Op Global yang membabitkan Global...

Bisnes

Tupperware Brands sedang bersiap untuk fail bankrap seawal minggu ini susulan saham syarikat itu jatuh sebanyak 15.8 peratus kepada 43 sen selepas waktu dagangan....

Lokal

Peguam kepada Abang Bas, Datuk Ahmad Zaharil Muhaiyar menjelaskan bahawa lelaki tersebut tidak memahami perkataan ‘crush’ yang bermaksud mempunyai perasaan terhadap seseorang. Menerusi tangkap...

Sukan

Kapten Kedah Darul Aman (KDA) FC, Sony Norde mendedahkan dirinya terpaksa berjalan kaki ke pusat latihan pasukan di Stadium Sultan Abdul Halim (SSAH) dari...

Advertisement

Hakcipta © 2018 Borakdaily.com, Powered by OMM Media Sdn Bhd