Connect with us

Hi, what are you looking for?

Dunia

Lelaki Pandu Audi A4 Angkut Bayam Merah Berniaga Di Pasar

Baru-baru ini, tular di media sosial video seorang lelaki yang juga merupakan influencer dari negara India yang memandu kereta jenis sedan mewah Audi A4 namun berniaga bayam di pasar.

Bawa Audi A4 jual bayam

Menerusi Instagram Variety Farmer, lelaki dikenali sebagau Sujith SP itu telah memang terkenal sebagai ‘Petani Versatil’ di media sosial telah menunjukkan video memetik bayam merah sebelum membawanya menggunakan Audi A4.

Difahamkan, kereta yang berharga 400,000 rupee iaitu kira-kira RM22,618 iru telah dipandu menuju ke pasar untuk berjualan bayam yang baru dipetik tersebut.

“Apabila memandu Audi dan pergi menjual bayam,” tulis Sujith dalam kapsyen video dimuat naiknya.
View this post on Instagram

Advertisement. Scroll to continue reading.

A post shared by variety farmer (sujith) (@variety_farmer)

Angkut bayam guna Audi A4

Dapat dilihat juga dia membentang tikar di pasar berkenaan sebelum menjual bayam yang dibawa menggunakan kereta mewah tersebut kepada pelanggan yang sudah menanti.

Selesai berjualan, dia telah kembali mengemas tapak perniagaannya dan berlalu pergi menggunakan kereta yang sama.

Advertisement. Scroll to continue reading.

audi a4

Perkongsian tersebut telah mendapat jutaan tontonan di media sosial dan ribuan tanda suka diberikan ke atas posting tersebut.

Rata-rata warganet yang menonton konten berkenaan telah memuji apa yang dilakukan oleh lelaki tersebut sehingga membawa pulangan yang besar termasuklah mampu membeli kenderaan mewah.

View this post on Instagram

A post shared by variety farmer (sujith) (@variety_farmer)

Advertisement. Scroll to continue reading.

Konten-konten yang dikongsikan di Instagram Variety Farmer banyak menceritakan kisahnya yang terlibat dalam dunia pertanian serta aktiviti harian termasuklah bersama masyarakat setempat.

Sumber: Instagram Variety Farmer

Advertisement. Scroll to continue reading.

Siti Hajar
Ditulis oleh Siti Hajar

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Artikel Menarik Lain

Sukan

Bekas pelumba negara yang pernah membawa nama Malaysia ke peringkat Asia dan antarabangsa, Elly Idzlianizar Elias disahkan maut dengan 12 kesan tetakan. Memetik laporan...

Lokal

Ahli Parlimen Seputeh Teresa Kok yang sedang disiasat polis susulan kenyataannya berkenaan pensijilan halal telah mengadakan jumpa dengan Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) dan...

Nasional

Bermula 1 Oktober ini, tiada lagi diskaun bagi barangan atau produk makanan dan minuman yang bergula dalam Program Jualan Rahmah MADANI. Timbalan Menteri Perdagangan...

Bisnes

99 Speed Mart Retail Holdings Bhd yang baru disenaraikan di Bursa Malaysia baru-baru ini pertahan struktur imbuhan syarikat dengan menjelaskan bahawa jumlah gaji yang...

Advertisement

Hakcipta © 2018 Borakdaily.com, Powered by OMM Media Sdn Bhd