Connect with us

Hi, what are you looking for?

Spotlight

Perut Makin ‘Buncit’, Netizen Saran Lucinta Pakai Minyak Yuyi Hilangkan Masalah Kembung

Nama selebriti Indonesia, Lucinta Luna rasanya tidak perlu diperkenalkan lagi. Mana tidaknya, ada sahaja kontroversi yang dibangkitkan sehingga menjadi bualan hangat ramai.

Malah, sebelum ini dia mendakwa sedang hamil anak tunangnya, Arten Boltian atau lebih dikenali sebagai Alan namun terpaksa pulang ke Ukraine kerana mengikuti latihan ketenteraan.

Sedih dengan nasib yang menimpanya, menerusi hantaran yang dimuat naik oleh Lucinta di laman TikToknya, dia memberitahu sentiasa menanti kepulangan tunangnya itu ke pangkuannya.

@lucintaluna12

kehamilanku sudah beranjak mau 3 bulan … tetapi Suamiku tak kunjung berada disampingku sedih kalau kuungkapkan sendiri nyesek sekali … semua netizen ikut bertanya ? Kemana Papanya … Kujawab lagi ikut perang wajib militer … aku hanya bisa menunggu menunggu dan menunggu kepulangan Ayah dari anak2 dalam kandunganku … aku percaya bulan depan suamiku akan memberikan ku SURPRISE yang terindah untukku …. tolong netizen tag suamiku agar cepat pulang ke Indo untuk memenuhi Tanggung Jawabnya 😢 AKU SEDIH DAN KESEPIAN MERAWAT DIRIKU YANG BERBADAN DUA 😢 #lucintaluna #alanluna #lucintalunamanjalita #artemboltian #hamil #merried #pregnant #baby #fakebodyy⚠️ #fakesituation⚠️ #relationshipgoals #couplegoals #couplegoals #longdistancerelationship #husbandwife #viraltiktok #tiktokentertainment

Advertisement. Scroll to continue reading.

♬ Bunda – Potret

Bukan itu sahaja, dalam video tersebut dia turut mendakwa usia kandungannya sudah mencecah tiga bulan dan dia percaya bahawa Alan akan pulang ke Indonesia pada bulan hadapan.

“Kehamilan aku sudah masuk ke tiga bulan tapi suami aku tak berada di samping aku. Aku sedih, semua netizen tanya kemana ayah anak aku? Aku jawab pergi perang yang diwajibkan.
“Aku hanya boleh tunggu, tunggu dan tunggu kepulangan ayah anak dalam kandungan aku. Aku percaya bulan depan suami aku akan beri kejutan yang terindah untuk aku,” ujarnya.

Bukan itu sahaja, dia turut meminta netizen untuk menyeru tunangnya agar pulang ke Indonesia dengan segera untuk menjalankan tanggungjawabnya sebagai seorang ayah.

“Tolong netizen tag suami aku agar cepat pulang ke Indonesia untuk memenuhi tanggungjawabnya. Aku sedih dan sepi merawat diri aku yang berbadan dua,” katanya lagi.

Cuba pakai minyak yuyi..mesti okay untuk masalah perut kembung

Menjengah ke ruangan komen, ada individu yang sempat berseloroh dengan mencadangkan supaya Lucinta memakai minyak yuyi bagi merawat masalah perut kembung  yang dialaminya.

Advertisement. Scroll to continue reading.

Mana tidaknya, ramai tidak percaya berita kehamilannya itu memandangkan dia seorang lelaki tulen yang bertukar jantina kepada perempuan.

Cepat je dah 3 bulan, semoga jadi ayah yang baik!

Sementara itu, rata-rata netizen tidak menyangka usia kehamilan Lucinta begitu cepat berginjak ke tiga bulan malah, ada yang mendoakan agar dia menjadi seorang ayah yang baik buat anaknya kelak.

Sumber: TikTok @Lucinta Luna 

Advertisement. Scroll to continue reading.

Nur Ain
Ditulis oleh

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Artikel Menarik Lain

Dunia

Selepas filem Vina: Sebelum 7 Hari ditayangkan, polis menahan seorang daripada sekumpulan individu yang didakwa dalang dalam kes rogol dan pembunuhan pelajar sekolah di...

Sosial

Seorang wanita dari Indonesia mohon maaf selepas video TikToknya yang memaparkan dakwaan dia tidak pernah mendengar suara azan di Malaysia menjadi tular. Menerusi satu...

Sosial

Tular di media sosial memaparkan gambar dan video sekumpulan sami Buddha sedang berehat di sebuah masjid di Temanggung di Jawa Tengah, Indonesia. Menerusi saluran...

Lokal

Penglibatan pengasas kedai serbaneka KK Mart, Datuk Seri Dr Chai Kee Kan bersama Perdana Menteri Datuk Seri Anwar Ibrahim ke Uzbekistan bagi lawatan rasmi...

Advertisement

Hakcipta © 2018 Borakdaily.com, Powered by OMM Media Sdn Bhd