Connect with us

Hi, what are you looking for?

Sosial

Pelakon Filem Dewasa Dakwa Diganggu, Disentuh Di KL – “Saya Sangka Ia Bandar Selamat”

Pelakon filem dewasa, Kae Asakura berkongsi pengalaman tidak menyenangkan sewaktu melawat Kuala Lumpur apabila diganggu dan disentuh individu tidak dikenali pada 28 September lalu.

Menerusi satu hantaran di akaun X, dia meluahkan kekecewaan terhadap insiden tersebut apatah lagi menganggap Kuala Lumpur sebagai satu bandar yang selamat, namun kejadian itu telah mengubah anggapannya.

“Saya sangka Kuala Lumpur adalah bandar yang selamat, tetapi sangat mengejutkan apabila saya tersilap,” kata penghibur dari Osaka, Jepun itu.

Susulan kejadian itu, ramai warganet tampil memohon maaf bagi pihak rakyat tempatan dengan menegaskan bahawa tindakan sedemikian tidak mencerminkan budaya sebenar Malaysia.

Warga asing yang buat hal kot?

Pada masa sama, segelintir netizen juga menitipkan pesanan supaya wanita berusia 28 tahun itu sentiasa berhati-hati dan menjaga diri.

Takutnya! Hati-hati

Walaupun dia mengalami pengalaman buruk, Asakura tetap meneruskan lawatannya di sekitar Kuala Lumpur dengan mengenakan tudung selain merakam pelbagai aktiviti termasuk menikmati nasi kandar melalui video di laman TikTok.

Advertisement. Scroll to continue reading.

Foto: Instagram Kae Asakura

Selain kerjayanya dalam industri hiburan dewasa, Asakura merupakan seorang graduan undang-undang dan politik, pemilik syarikat, pemain e-sukan profesional, vlogger makanan dan pelancongan.

Avatar
Ditulis oleh Tina Rahman

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Artikel Menarik Lain

Dunia

46 individu termasuk 37 kanak-kanak maut akibat lemas ketika melakukan upacara mandi ritual semasa satu perayaan Jivitputerka di beberapa daerah di Bihar, Timur India...

Lokal

Jenama kecantikan terkemuka Indonesia, Mustika Ratu berhasrat merancakkan lagi perniagaan produk mereka di platform media sosial sekali gus dapat memikat hati golongan muda. Mustika...

Spotlight

Penyanyi runut bunyi anime, Sayuri meninggal dunia 20 September lalu pada usia 28 tahun, hanya enam bulan selepas berkahwin dengan suaminya, Amaarashi. Menerusi satu...

Sosial

Seorang pegawai polis dari Thailand cakap Bahasa Melayu untuk menasihati rakyat Malaysia yang melawat negara itu sentiasa membawa lesen memandu tidak kira lesen memandu...

Advertisement

Hakcipta © 2018 Borakdaily.com, Powered by OMM Media Sdn Bhd