Connect with us

Hi, what are you looking for?

Spotlight

Ailee Kini Dilapor Tunangan Choi Si Hoon, Rancang Berkahwin Dalam Masa Terdekat

Tular di media sosial, penyanyi terkenal Korea Selatan, Ailee dilaporkan telah bertunang dengan bekas peserta Inferno Single, Choi Si Hoon pada Mac lalu.

Memetik artikel Koreaboo, perkara itu disahkan sendiri oleh tuan badan sekali gus memberitahu kepada pihak media, bahawa dirinya dan pasangan akan melangsungkan perkahwinan tidak lama lagi.

Berikutan pendedahan umum tentang hubungan mereka, Ailee turut dilihat menyampaikan pesan buat peminat bagi menjawab desas-desus mengenai hubungannya.

Foto: Kpop Herald

Advertisement. Scroll to continue reading.
“I had hoped to share this joyous news when the time was right. Though feeling slightly robbed of that moment, the overwhelming support and warm wishes from all of you have made me want to embrace this happiness with everyone,” tulisnya.

Sebelum ini, Ailee menjelaskan bahawa dia kini sedang berkenalan dengan seorang ahli perniagaan, dan bukan selebriti. Namun begitu, media melaporkan bahawa Si Hoon kini sedang mengusahakan sebuah restoran yang terletak di Jongno, Seoul.

Foto: Kpop Herald

Untuk rekod, Ailee merupakan seorang penyanyi yang mempunyai kehebatan dalam nada-nada tinggi. Dia mula menceburi dunia muzik pada tahun 2012, dan mempunyai peminat yang ramai melalui persembahannya yang penuh emosi melalui lagu popular sepanjang keterlibatannya.

Antara lagu hits  seperti Heaven, U&I dan Evening Sky. Manakala, Si Hoon semakin meningkat populariti selepas muncul dalam musim pertama, Single’s Inferno.

Advertisement. Scroll to continue reading.

Sumber: Koreaboo

Avatar
Ditulis oleh Firdaus Rostam

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Artikel Menarik Lain

Lokal

Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) Bukit Aman, Datuk Seri Mohd Shuhaily Mohd Zain memberi komen ringkas mengenai siasatan kes Op Global yang membabitkan Global...

Bisnes

Tupperware Brands sedang bersiap untuk fail bankrap seawal minggu ini susulan saham syarikat itu jatuh sebanyak 15.8 peratus kepada 43 sen selepas waktu dagangan....

Lokal

Peguam kepada Abang Bas, Datuk Ahmad Zaharil Muhaiyar menjelaskan bahawa lelaki tersebut tidak memahami perkataan ‘crush’ yang bermaksud mempunyai perasaan terhadap seseorang. Menerusi tangkap...

Dunia

Dua kenderaan Batalion Malaysia (MALBATT 850-11) yang terlibat dalam misi Pasukan Interim Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) di Lubnan (UNIFIL) diserang sekumpulan orang awam negara...

Advertisement

Hakcipta © 2018 Borakdaily.com, Powered by OMM Media Sdn Bhd