Connect with us

Hi, what are you looking for?

Spotlight

Peminat Lega, Rambut Perang Jennie BLACKPINK Rupanya Palsu

Baru-baru ini, ahli kumpulan BLACKPINK iaitu Jennie mengejutkan para peminatnya selepas tampil dengan imej baharu yang mana rambut penyanyi itu berwarna perang (blonde).

Walaupun ramai peminat menyukai imej baharu tersebut, namun tidak kurang juga yang meluahkan pendapat bahawa rambut perang itu tidak sesuai dengan penyanyi popular tersebut.

Rambut perang Jennie rupanya palsu

Rambut Perang Jennie Palsu

Tidak cukup dengan itu, terdapat juga netizen yang mengkritik warna rambut tersebut membuatkan warna kulit Jennie kelihatan pudar disamping gaya solekannya yang kurang menarik.

Namun begitu, peminat Jennie menarik nafas lega selepas mengetahui bahawa rambut idola itu sebenarnya hanyalah rambut palsu dan dia tidak mewarnakannya perang.

Advertisement. Scroll to continue reading.

Artikel lain: Jaehyun NCT Bakal Sertai Latihan Ketenteraan Bermula 4 November Depan

Dalam pada itu, tular juga video di media sosial memaparkan Jennie mendedahkan dia memakai rambut palsu kepada rakan selebritinya.

Rambut Perang Jennie Palsu

Pada video tersebut, rakan selebriti yang sedang mengambil foto bersama Jennie menyentuh rambut Jennie dan memujinya sebelum idola itu mendedahkan dia sedang memakai rambut palsu.

Menjengah ke ruangan komen video tersebut, rata-rata peminatnya meluahkan rasa berpuas hati selepas mengetahui rambut tersebut hanyalah rambut palsu.

Advertisement. Scroll to continue reading.

Saya tahu itu palsu!

Rambut Perang Jennie Palsu

Syukur!

Rambut Perang Jennie Palsu

Nasiblah rambut palsu je, saya  tak suka Jennie perang

Rambut Perang Jennie Palsu

Nasib baik! Saya hampir2 sakit jantung!

Rambut Perang Jennie Palsu

Dalam pada itu, terdapat juga beberapa foto tular memaparkan Jennie dilihat keluar dari hotelnya tanpa memakai rambut palsu berwarna perang itu, namun dia tampil dengan rambut warna hitam.

Apapun, warna perang atau warna hitam, Jennie tetap cantik!

Sumber: AllKpop, jennieforever96

Advertisement. Scroll to continue reading.

Anis Rabiatul
Ditulis oleh Anis Rabiatul

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Artikel Menarik Lain

Dunia

46 individu termasuk 37 kanak-kanak maut akibat lemas ketika melakukan upacara mandi ritual semasa satu perayaan Jivitputerka di beberapa daerah di Bihar, Timur India...

Spotlight

Penyanyi runut bunyi anime, Sayuri meninggal dunia 20 September lalu pada usia 28 tahun, hanya enam bulan selepas berkahwin dengan suaminya, Amaarashi. Menerusi satu...

Sosial

Seorang pegawai polis dari Thailand cakap Bahasa Melayu untuk menasihati rakyat Malaysia yang melawat negara itu sentiasa membawa lesen memandu tidak kira lesen memandu...

Sukan

Perenang Britain yang memenangi pingat perak Olimpik Paris 2024 dari Britain, Ben Proud berkongsi rasa bangga kerana membesar dengan budaya di Malaysia yang sekaligus...

Advertisement

Hakcipta © 2018 Borakdaily.com, Powered by OMM Media Sdn Bhd