Connect with us

Hi, what are you looking for?

Sosial

Mirip John Wick, Lelaki Thailand Jadi Perhatian Di Media Sosial

Seorang lelaki mirip watak utama filem, John Wick yang dimainkan oleh pelakon Hollywood terkenal, Keanu Reeves meraih perhatian netizen apabila dilihat bekerja sebagai pembancuh air di Thailand.

Menerusi perkongsian di TikTok, @Tuktilife memuat naik sebuah video yang memperlihatkan seorang lelaki mirip selebriti tersebut sedang bekerja di sebuah kedai.

Dalam video tersebut, dapat dilihat lelaki yang dikatakan mirip Keanu itu sedang sibuk membancuh air kopi sambil dibantu oleh seorang lagi pekerja di tempat berkenaan.

@tuktiklife

#thailand #nakhonnayok #handsome บาริสต้าค่ะ

Advertisement. Scroll to continue reading.

♬ Beautiful Things – Benson Boone

Bukan itu sahaja, pemilik akaun @tuktiklife terbabit turut memuat naik beberapa lagi buah video yang memperlihatkan lelaki itu sedang melakukan pekerjaan lain di negara tersebut seperti menjadi menjual sotong dan pencuci pinggan.

Foto: Los Angeles Times

Melihat ke ruangan komen, video berkenaan meraih pelbagai reaksi netizen dan rata-rata berseloroh dengan menyatakan bahawa selebriti tersebut telah bersara serta cuba untuk hidup bersederhana seperti orang biasa di Thailand.

Advertisement. Scroll to continue reading.

Kalau John Wick tumbangkan tiga orang guna pen, ini guna straw…

John Wick kerja sambilan cari duit lebih kot

Encik Wick buatkan saya satu kopi latte, dia tengah cuba hidup sederhana

Dalam pada itu, video yang berdurasi 19 saat tersebut telah meraih lebih enam juta tontonan sejak dimuat naik oleh pemilik akaun berkenaan beberapa hari lalu.

Sumber: TikTok @tuktiklife

Nadhirah Suhaimi
Ditulis oleh Nadhirah Suhaimi

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Artikel Menarik Lain

Lokal

Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) Bukit Aman, Datuk Seri Mohd Shuhaily Mohd Zain memberi komen ringkas mengenai siasatan kes Op Global yang membabitkan Global...

Bisnes

Tupperware Brands sedang bersiap untuk fail bankrap seawal minggu ini susulan saham syarikat itu jatuh sebanyak 15.8 peratus kepada 43 sen selepas waktu dagangan....

Lokal

Peguam kepada Abang Bas, Datuk Ahmad Zaharil Muhaiyar menjelaskan bahawa lelaki tersebut tidak memahami perkataan ‘crush’ yang bermaksud mempunyai perasaan terhadap seseorang. Menerusi tangkap...

Politik

Presiden UMNO Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi enggan mengulas lanjut mengenai tindakan PAS yang didakwa menjadikan Muktamar Tahunan Ke-70 parti itu sebagai pentas...

Advertisement

Hakcipta © 2018 Borakdaily.com, Powered by OMM Media Sdn Bhd