Connect with us

Hi, what are you looking for?

Lokal

Cemburu Berhias Keluar Rumah, Lelaki Mengaku Bersalah Cederakan Bekas Isteri

Seorang lelaki yang berasa cemburu melihat bekas isterinya berhias diri ketika keluar rumah mengaku bersalah di atas dakwaan mencederakan wanita tersebut pada 15 Mei lalu.

Memetik laporan Kosmo! Online, tertuduh, Mohamad Nazri Zainal membuat pengakuan itu selepas jurubahasa membacakan pertuduhan terbabit sekali gus dijatuhkan hukuman denda sebanyak RM1,500 oleh Majistret Teoh Shu Yee, hari ini.

Foto: Kosmo! Online

Difahamkan, suspek berusia 28 tahun itu telah menumbuk pipi bekas isterinya iaitu Nur Izati Mohd Fadzir di Kondo Beverly Hills A Famosa Resort, Simpang Empat daerah Alor Gajah pada sekitar jam 8.21 malam.

Advertisement. Scroll to continue reading.

Suspek dipercayai telah menumpang tinggal di rumah mangsa bermula 31 Mac lalu walaupun mereka telah berpisah sejak dua tahun lalu atas sebab ihsan Nur Izati memandangkan lelaki berkenaan tidak bekerja.

Walau bagaimanapun, Nazri telah bertindak di luar kawalan apabila berasa cemburu melihat wanita itu berpakaian cantik semasa hendak keluar rumah.

Foto: Foursquare.com

Susulan itu, hukuman yang setimpal telah dicadangkan oleh Timbalan Pendakwa Raya, Sharina Farhana Nor Sa’ari dengan mengambil kira kecederaan yang dialami mangsa.

Advertisement. Scroll to continue reading.

Selain denda sebanyak RM1,500, tertuduh juga bakal dipenjara selama dua bulan sekiranya dia gagal menjelaskan hukuman yang dijatuhkan oleh pihak mahkamah.

Sumber: Kosmo! Online (Muhammad Shahizam Tazali)

Nadhirah Suhaimi
Ditulis oleh Nadhirah Suhaimi

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Artikel Menarik Lain

Lokal

Ahli Parlimen Seputeh Teresa Kok yang sedang disiasat polis susulan kenyataannya berkenaan pensijilan halal telah mengadakan jumpa dengan Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) dan...

Bisnes

Tupperware Brands sedang bersiap untuk fail bankrap seawal minggu ini susulan saham syarikat itu jatuh sebanyak 15.8 peratus kepada 43 sen selepas waktu dagangan....

Lokal

Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) Bukit Aman, Datuk Seri Mohd Shuhaily Mohd Zain memberi komen ringkas mengenai siasatan kes Op Global yang membabitkan Global...

Nasional

Seramai 500 usahawan tani menghadiri Konvensyen Usahawan Agro MADANI (KUAM) 2024 di Universiti Putra Malaysia (UPM) di Serdang pada Khamis. Ia sempena Pameran Pertanian...

Advertisement

Hakcipta © 2018 Borakdaily.com, Powered by OMM Media Sdn Bhd