Connect with us

Cute

“Sape Pedajal ni…” – Lelaki Ini Naik Geram, Tak Pasal2 Semua Kucingnya Berkening Tebal

Tak tahulah apa nak jadi dengan manusia zaman sekarang ini, haiwan diperlakukan ikut suka hati sahaja. Kalau kucing jalanan lain cerita, ini kucing bertuan pun ada yang nak kacau.

Seperti yang berlaku terhadap kucing seorang lelaki bernama Azlannuddin Azaman, meluahkan rasa kesal kerana ada ‘tangan2 nakal’ yang tergamak ‘mendajal’ kesemua kucing peliharaannya.

Sapelah yang dajal kucing aku ni

Manalah tidak naik angin, muka kucingnya semua habis dilukis kening dengan menggunakan dakwat berwarna hitam. Jadi, tak pasal-pasal semua kucingnya semua dah berkening.

Serba salah betul nak gelak

Bagi netizen pula, nak gelak kesian tapi memang geli hati bila tengok kucing berkening bak Kim Kardashian. Bagaimana pun, rata-ratanya geram jugak dengan tindakan pihak yang  tidak bertanggungjawab yang melukis kening pada wajah kucing lelaki itu.

Haaa! Baik mengaku siapa yang lukis kening kucing ni?!!?

Sumber : Azlannuddin Azaman

Continue Reading
Advertisement

Trending