Connect with us

Inspirasi

Kenal Dari Tingkatan 2, Penyatuan Pasangan Beruniform Raih Perhatian

Tidak ramai yang mampu mempertahankan cinta monyet mereka sehingga ke jinjang pelamin. Sungguh pun ada, pastinya detik bahagia itu diraikan dengan penuh makna oleh rakan-rakan dari bangku sekolah dan juga ahli keluarga.

Hanya bergambar sebagai kenang-kenangan, siapa sangka bahawa dua individu ini mampu ke jinjang pelamin dan bergambar dengan pakaian seragam masing-masing. Kisah percintaan sehingga ke jinjang pasangan suami isteri yang berusia 21 tahun ini berjaya meraih perhatian ribuan warga net.

‘Dari tak ada apa2 sehinggalah jadi seseorang…”

Pasangan TUDM dan Pegawai Imigerisen ini berkongsikan kisah lanjut mereka menerusi temu bual bersama Mstar.

Mereka yang lebih mesra disapa sebagai Zaihan dan Liyana ini berkata, tidak mudah serta banyak liku pastinya perlu ditempuhi sebelum mendapat pekerjaan yang diimpukan.

Lebih penting sekali, mereka berdua saling menyokong antara satu sama lain sehinggalah akhirnya membawa ke jinjang pelamin pada 15 Jun yang lalu.

Kesetiaan datang dalam pelbagai bentuk!

Sudah tentunya, kisah percintaan mereka ini mendapat pelbagai reaksi dari kalangan pengguna Twitter sendiri.

Malah, ada yang meluahkan rasa kagum terhadap semangat dan sokongan yang telah ditonjolkan pasangan ini untuk mengecapi impian masing-masing.

“Aku masih merempit melepak sampai subuh…”

Comelnya mereka berdua…

Kuat semangat mereka berdua! Tahniah…

 

Untuk mencapai sesuatu perkara yang diimpikan itu, sudah semestinya tidak mudah dan banyak liku yang perlu ditempuhi. Oleh itu, disarankan untuk sentiasa berdoa, bersabar dan berfikiran positif terhadap sesuatu situasi yang menimpa.

Sumber: Mstar, Twitter. 

Continue Reading
Advertisement

Trending