Connect with us

WOW

Hasrat Siswa Tercapai! Karya Titipan Khas Dapat Pujian Dr.Noor Hisham

Kebanyakan anak muda dilihat mendedikasikan ucapan terima kasih mereka kepada pemimpin-pemimpin negara menerusi karya serta hasil seni kreatif.

Penghargaan ini dibuat demi menghargai segala pengorbanan dan kerja keras wira-wira Malaysia untuk membendung penularan wabak COVID-19 dari terus menghantui rakyat.

Impian jadi kenyataan!

Hasrat seorang penuntut Universiti untuk menghadiahkan hasil karjanya kepada Ketua Pengarah Kesihatan, Datuk Dr Noor Hisham Abdullah akhirnya menjadi kenyataan, apabila satu pertemuan telah diaturkan buat dirinya.

Asyreeq Haziq menghadiakan sebuah lukisanĀ  khusus untuk Dr Noor Hisham yang bekerja keras dalam mengetuai petugas kesihatan ketika negara diancam virus pandemik COVID-19.

 

“Sekalung penghargaan diucapkan…”

Bahkan, pertemuan pemuda tersebut telah dikongsikan oleh Dr. Noor Hisham menerusi laman Facebook peribadi miliknya.

Mahasiswa itu juga berkata bahawa, pertemuan bersama Ketua Pengarah Kesihatan Malaysia ini bukan sekadar suka-suka. Banyak input serta perisian yang dapat diperolehi semasa sesi 30 minit bersama dengan beliau.

Sebelum ini, hasil karya Asyreeq Haziq telah mendapat pujian Dr Noor Hisham setelah berkongsikannya menerusi laman Twitter.

Sumber: Harian Metro (Berita Penuh)

Continue Reading
Advertisement

Trending